Allemaal
Rekening

Verzendkosten

Alle producten zijn gratis verzending; afgelegen plaatsdeel heeft extra verzendkosten nodig; geen douanekosten.

Levertijden

Let op: de verzendtijd wordt beïnvloed door de COVID-19, de bezorgtijd van ladingen wordt 3 dagen uitgesteld!

We gebruiken de UPS Ground, DHL Ground, GLS om uw bestellingen alleen binnen Europa te verzenden.

UPS Ground : Levertijd 2-6 werkdagen.

DHL Ground : Levertijd 2-6 werkdagen.

GLS: Levertijd 2-6 werkdagen.

DHL zware ladingen: Levertijd 5-10 werkdagen.


Levertijd: 2-6 DAGEN (2-6 DAGEN VOOR 99% VAN DE EU)

Verwerkingstijd: 1 dag

SCHIP VAN Jenec & Boulevard

Over Modificatie

Zodra uw betaling is voltooid, verzoeken wij u telefonisch of per e-mail op de hoogte te stellen als er wijzigingen nodig zijn voordat we uw pakket verzenden.

De klant is verantwoordelijk voor alle extra kosten die worden veroorzaakt door adreswijziging als er contact wordt opgenomen nadat het item is verzonden. additional charges caused by the alternation of addresses if the contact is made after the item has been shipped.

Internationale aankoop

Invoerrechten, belastingen en heffingen zijn niet inbegrepen in de prijs of verzendkosten. De koper moet verantwoordelijk zijn voor deze kosten.

TERUGSTUURBELEID

Welkom op onze website! Al onze producten kunnen om bepaalde redenen binnen 30 dagen gratis worden geretourneerd! Neem contact op met onze klantenservice wanneer je een probleem hebt! Volg nu de onderstaande redenen voor meer details.

Claim

Ons siteretourbeleid is geschikt voor ons officiële siteproduct, maar een andere site die ons VEVOR-merk verkoopt, valt niet onder onze verantwoordelijkheid.


Gratis retour voorwaarde:

Aangekomen schade

Als uw product onderweg beschadigd raakt, is dit onze plicht, behalve voor menselijke schade. Wanneer uw product kapot is, moet u ons foto's van het kapotte product sturen.

Onderdeel ontbreekt

Als uw productonderdelen ontbreken, kunnen we u de vervangende onderdelen sturen of u eerst terugbetalen. Als uw productonderdelen de functie van uw product infecteren, kunt u het niet zelf repareren of de plaatselijke technische persoon vinden, en we zullen overwegen om een ​​nieuw item voor u te vervangen.

Verkeerd artikel verzonden

Als je een product hebt ontvangen dat niet overeenkomt met de bestelling, kun je ons de productfoto's sturen; wij doen de retourservice voor u.

Werkt niet of is defect

Wanneer u een product ontvangt dat niet werkt, kunt u onze klantenservice om hulp vragen om het probleem op te lossen, en wij zullen u het bijbehorende technische antwoord geven. Als het dan nog steeds niet werkt, kun je een retour aanvragen.

Wanneer u een defect product ontvangt, kunt u onze klantenservice vragen om technische assistentie of een oplossing. Als u het zelf of in een plaatselijke winkel kunt repareren, zullen wij een vergoeding geven.


Voorwaarden die niet verenigbaar zijn met het gratis retourneren:

Te laat aangekomen

Als u lang op het product heeft gewacht en het niet wilt, bieden wij onze oprechte excuses aan voor de situatie. Omdat onze producten zwaar zijn, is de verwerkingstijd langer dan het lichte pakket.

Als het product niet op voorraad is en je hebt het te laat ontvangen, kunnen we je compenseren, zoals de couponcode of gedeeltelijke terugbetalingen.

Wil het niet

Als je het artikel al hebt ontvangen, maar van gedachten bent veranderd en het niet meer wilt, en als je het per ongeluk bestelt, van gedachten verandert of de prijs is veranderd, kun je het artikel niet retourneren en terugbetalen.

Komt niet overeen met de beschrijving

Als je een artikel hebt ontvangen dat niet overeenkomt met de productbeschrijving of afbeelding, kun je ons feedback sturen. Op basis van de specifieke reden beslissen we of we de verzendkosten willen retourneren.

Lijkt niet authentiek

Als een premium merk dat al 8 jaar actief is, zijn onze producten allemaal gloednieuw en u kunt ze ook op andere platforms zoeken.

Geen handleiding of niet-standaard handleiding

Wanneer je het defecte product hebt ontvangen, kun je eerst per e-mail contact opnemen met onze klantenservice; We sturen u de handleiding voor video- of woordinstallatie.

Past niet

Indien de maat van het product dat je hebt ontvangen niet geschikt is, kun je eerst contact met ons opnemen om een ​​passende oplossing te bieden vanwege de door ons veroorzaakte reden.


Voorwaarden die niet verenigbaar zijn met het retourneren:

Het artikel is op onjuiste wijze verontreinigd en wij zijn er niet verantwoordelijk voor.

Het artikel is beschadigd door uw oneigenlijk gebruik en wij zijn hiervoor niet verantwoordelijk.

Hoe het originele product retourneren?

Als je de originele producten wilt retourneren, neem dan contact met ons op. We zullen u het retouradres verstrekken en vervolgens contact opnemen met het expresbedrijf om het product te leveren.

Hoe zijn de verzendkosten voor het retourneren?

Zie bovenstaande regels voor wat betreft de verzendkosten van retouren. Als jouw retourvoorwaarde bij het gratis retourneren hoort, betalen wij je de retour verzendkosten, anders betaal jij de verzendkosten.

*Als het afleveradres tot de volgende afgelegen gebieden behoort, kan het pakket niet succesvol worden afgeleverd door Logistiek.

0049-896-282-4112 Maandag t/m vrijdag 09:00 - 17:00 uur, GMT+2