Allemaal
Hulp & Veelgestelde Vragen
Orde Kwesties
Verzending & Levering
Teruggave en Terugbetaling
Betaling & Promo's
Product & Voorraad
Mijn Rekening
Waarom heb ik geen orderbevestiging per e-mail ontvangen?
Als u geen bevestigingse-mail van uw bestelling hebt ontvangen, controleer dan uw spam-map. Stuur een e-mail naar de klantendienst met uw transactie-ID.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
If your order has not shipped, you can cancel it under "My Orders ". Or you can also contact us for assistance.
*Bestellingen die al verzonden zijn, kunnen wij niet annuleren.
Hoe controleer ik de orderstatus?
Uw huidige orderstatus wordt weergegeven op het Mijn Bestellingen en Tracking pagina.
Hoe schrijf ik een recensie?
Zodra u uw pakket heeft ontvangen, klikt u op de "Schrijf een review" knop op de "Mijn Beoordelingen" pagina om een recensie te schrijven.
Kan ik het leveringsadres wijzigen na betaling?
Alsjeblieft contact met ons opnemen om uw adres te wijzigen voordat uw artikel wordt verzonden.
Hoe krijg ik mijn rekening?
Alsjeblieft contact met ons opnemen met uw bestelnummer en factuuradres.
Van waar wordt het product verzonden?
Onze magazijnen zijn gevestigd in Amerika, Europa en Australië. Wij zullen uw pakket met voorrang afleveren vanuit het dichtstbijzijnde magazijn.
Hoe lang is de leveringstermijn?
Na succesvolle betaling, alle bestellingen worden binnen 24 uur verzonden, en de levertijd is 2-5 dagen. (Behalve voor bestellingen die niet in voorraad zijn en afgelegen ontvangstgebieden)
Hoe krijg ik tracking informatie?
Traceergegevens zullen worden bijgewerkt op de "Mijn Bestellingen " pagina op hetzelfde moment nadat het pakket is verzonden.
Waarom is het trackingnummer ongeldig?
Wacht geduldig. Traceernummers zijn pas geldig als de vervoerder het pakket heeft gescand en uploadt de informatie.
Wat moet ik doen als de levering mislukt?
Neem contact op met de lokale vervoerder en maak een nieuwe afspraak voor de levering.
Hoe lang is de garantieperiode?
Wij geven één jaar garantie op producten die op de officiële VEVOR-website worden verkocht.
Kan ik mijn product terugsturen?
Ja, lees a.u.b. aandachtig ons Retourbeleid voordat u uw product terugstuurt. Als u nog vragen heeft, neem dan contact op met de klantenservice.
Hoe kan ik mijn product terugsturen?
Als het product gratis teruggestuurd kan worden, neem binnen 30 dagen na ontvangst van het product contact op met de klantenservice voor een retourlabel/retour adres. Neem opnieuw contact met ons op voor een terugbetaling na ondertekening van het geretourneerde pakket in ons magazijn.
Gratis retourneren?
Ontkenning: Het retourbeleid van de officiële website geldt alleen voor bestellingen die geplaatst zijn op de officiële website. Wij bieden onze klanten een 30 dagen gratis retourbeleid. Lees de volgende voorwaarden die op dit beleid van toepassing zijn:

Voorwaarden die van toepassing zijn op gratis retourzendingen:

1. Het product kan na ontvangst niet normaal worden gebruikt.

2. We hebben u het verkeerde product gestuurd.

3.Het product dat u ontvangen heeft is defect.

Voorwaarden die niet van toepassing zijn op gratis retourzendingen:

1. Je wilt het niet meer of vindt het niet meer leuk.

2. Het product is niet geschikt.

3. Het product kwam te laat.

4. Het product wordt niet geleverd met een gebruiksaanwijzing.

5. Het product is beschadigd ten gevolge van onnatuurlijke oorzaken.

Hoe kan ik mijn geld terugkrijgen?
Neem contact met ons op met bijbehorende foto's en video's.
Hoe snel kan ik mijn geld terugkrijgen?
Restituties zullen worden verrekend binnen 15 werkdagen na ontvangst van de geretourneerd artikel. De specifieke datum van de overdrachtsrestitutie wordt vastgesteld door de bank van het betalingskanaal.
Wat moet ik doen als ik geen terugbetaling ontvang?
Neem eerst contact op met uw betalingsbank om te bevestigen dat de terugbetaling is gewist. Als de bank bevestigt dat de betaling niet is doorgekomen, neem dan contact met ons op.
Hoe kan ik een kortingscode krijgen?
Let u alstublieft goed op de promotieactiviteiten op onze website om een kortingscode te krijgen.
Wat kan ik doen als ik de kortingscode vergeet te gebruiken?
Gebruik de kortingscode op uw volgende aankoop voordat de code vervalt.
Waarom is mijn kortingscode ongeldig?
Lees het bruikbare productassortiment, de tijd en andere voorschriften van de kortingscode. Neem vervolgens contact met ons op voor meer details.
Kan ik meer dan één kortingscode gebruiken op één bestelling?
Er kan slechts één kortingscode op één bestelling worden gebruikt.
Wat zijn de aanvaarde betalingswijzen?
Betaling met PayPal, Klarna en creditcard wordt geaccepteerd.
Wat kan ik doen als mijn betaling mislukt?
Controleer uw netwerkomgeving, betalingsmethode en bankinstellingen.
Kan ik een drop shipping doen?
Neem contact op met onze agent e-mail op b2b@vevor.com
Levert u groothandelszaken?
Klik op contact om meer informatie te krijgen.
0049-896-282-4112 Maandag t/m vrijdag 09:00 - 17:00 uur, GMT+2 ©2009 - 2022 VEVOR Alle rechten voorbehouden