Controleer uw spammap als u geen e-mail met de orderbevestiging heeft ontvangen. Schrijf een e-mail naar het klantenserviceteam met uw transactie-ID.
Bestelproblemen
Verzending en bezorging
Terugkeer & Terugbetaling
Betaling & Promoties
Product & Voorraad
Mijn rekening
TERUGSTUURBELEID
Controleer uw spammap als u geen e-mail met de orderbevestiging heeft ontvangen. Schrijf een e-mail naar het klantenserviceteam met uw transactie-ID.
Als uw bestelling nog niet is verzonden, kunt u deze bestelling annuleren onder "Mijn bestellingen". Of u kunt contact met ons opnemen voor hulp.
Houd er rekening mee dat we bestellingen die zijn verzonden, niet kunnen annuleren.
Klik op de pagina Mijn bestellingen. De trackinginformatie wordt daar op tijd bijgewerkt.
Nadat uw pakket is afgeleverd, kunt u een recensie schrijven door op de knop "Review schrijven"op de pagina "Mijn beoordelingen" te klikken.
Neem contact met ons op om het adres te wijzigen voordat uw bestelling wordt verzonden.
Raadpleeg de specifieke procedures hieronder:
Geef ons het ordernummer en factuuradres door door contact met ons op te nemen.
Alle producten uit Europese magazijnen zijn belastingvrij.
We hebben meerdere magazijnen in EU-landen.
Alle producten worden binnen 24 uur verzonden. De levertijd bedraagt 2-5 dagen.
Nadat het pakket is verzonden, wordt de trackinginformatie tegelijkertijd bijgewerkt op de pagina "Mijn bestellingen" .
Wacht alstublieft geduldig. Het trackingnummer is ongeldig voordat de koerier het pakket scant en de informatie uploadt.
Neem contact op met de lokale vervoerder en plan opnieuw een levering.
We bieden een jaar garantie op producten die op onze officiële website worden verkocht.
Lees ons retourbeleid zorgvuldig door voordat u uw product retourneert. Neem contact op met het klantenserviceteam als u nog vragen heeft.
Restitutie wordt binnen 15 werkdagen verrekend. De exacte datum van terugbetaling wordt bepaald door de bank.
Neem eerst contact op met uw bank om te bevestigen of de terugbetaling is voldaan. Neem vervolgens contact met ons op als de bank zegt dat de betaling niet is gelukt.
Neem contact met ons op en geef de bijbehorende foto's en video's.
Let goed op de actie-activiteiten op onze website om een kortingscode te krijgen.
Gebruik de kortingscode bij uw volgende aankoop voordat de code verloopt.
Lees het bruikbare productassortiment, de tijd en andere voorschriften van de kortingscode. Neem dan contact met ons op voor meer details.
Er kan slechts één kortingscode op één bestelling worden gebruikt.
Betalen met PayPal en creditcard wordt geaccepteerd.
Controleer je netwerkomgeving, betaalmethode en bankinstellingen.
Neem contact op met onze agent via b2b@vevor.com
Klik op de knop contacteer ons voor meer informatie.
Wachtwoord kan worden gewijzigd door op 'Wachtwoord bewerken' onder 'Mijn account' te klikken.
Als u uw wachtwoord bent vergeten en niet kunt inloggen, kunt u op de inlogpagina op 'Wachtwoord vergeten' klikken.
Controleer of het account en het wachtwoord correct zijn. Als je nog steeds problemen hebt met inloggen, neem dan contact op met het klantenserviceteam voor meer ondersteuning.
Misschien is het geregistreerde e-mailadres verkeerd gespeld. Het spijt ons dat we het geregistreerde e-mailadres niet voor u kunnen wijzigen, maar we raden u aan om u te registreren met het juiste e-mailadres.
Als u uw e-mailadres in het adresboek wilt wijzigen, volgt u de onderstaande stappen: Mijn account】-Adresboek】
Sorry, je kunt je account niet zelf sluiten.
Als u uw account niet wilt, kunt u contact met ons opnemen om het te verwijderen nadat al uw bestellingen zijn voltooid en coupons zijn opgebruikt.
U kunt onderaan de promotie-e-mail op 'Afmelden' klikken om u af te melden. Of u kunt contact met ons opnemen om u uit te schrijven.
Disclaimer:
Het retourbeleid op de officiële website is alleen van toepassing op bestellingen die op de officiële website zijn geplaatst. We bieden onze klanten een gratis retourbeleid van 30 dagen. Controleer de volgende voorwaarden die van toepassing zijn op de polis:
1.Het product kan bij ontvangst niet normaal worden gebruikt.-DOA.
2.We hebben je het verkeerde product gestuurd.
3.Het product dat u ontvangt komt niet overeen met de beschrijvingen.
4.Het product dat u ontvangt is defecte.
1. Je wilt het niet langer of leuk vinden.
2. Het product past niet.
3. Het product is te laat aangekomen.
4. Het product ziet er niet authentiek uit.
5. Het product wordt niet geleverd met een gebruikershandleiding.
6. Het product is beschadigd door onnatuurlijke oorzaken.
Als het product gratis kan worden geretourneerd, neem dan binnen 30 dagen na ontvangst van het product contact op met het klantenserviceteam om een retourlabel/retouradres te krijgen. Neem opnieuw contact met ons op om een terugbetaling te krijgen nadat het geretourneerde pakket is ondertekend door ons magazijn.
0049-896-282-4112 Maandag t/m vrijdag 09:00 - 17:00 uur, GMT+2
©2009 - 2022 VEVOR Alle rechten voorbehouden