Allemaal
Rekening
  • Bestelproblemen

  • Verzending en bezorging

  • Terugkeer & Terugbetaling

  • Betaling & Promoties

  • Product & Voorraad

  • Mijn rekening

  • TERUGSTUURBELEID

Waarom heb ik geen e-mail met de orderbevestiging ontvangen?

Controleer uw spammap als u geen e-mail met de orderbevestiging heeft ontvangen. Schrijf een e-mail naar het klantenserviceteam met uw transactie-ID.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Als uw bestelling nog niet is verzonden, kunt u deze bestelling annuleren onder "Mijn bestellingen". Of u kunt contact met ons opnemen voor hulp.

Houd er rekening mee dat we bestellingen die zijn verzonden, niet kunnen annuleren.

Wat is de status van mijn bestelling?

Klik op de pagina Mijn bestellingen. De trackinginformatie wordt daar op tijd bijgewerkt.

Hoe schrijf ik een recensie?

Nadat uw pakket is afgeleverd, kunt u een recensie schrijven door op de knop "Review schrijven"op de pagina "Mijn beoordelingen" te klikken.

Kan ik het adres wijzigen nadat ik een bestelling heb geplaatst?

Neem contact met ons op om het adres te wijzigen voordat uw bestelling wordt verzonden.

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Raadpleeg de specifieke procedures hieronder:


Hoe krijg ik mijn factuur?

Geef ons het ordernummer en factuuradres door door contact met ons op te nemen.

Moet ik douanerechten betalen?

Alle producten uit Europese magazijnen zijn belastingvrij.

Waar worden de producten vandaan verzonden?

We hebben meerdere magazijnen in EU-landen.

Hoe lang is de levertijd?

Alle producten worden binnen 24 uur verzonden. De levertijd bedraagt ​​2-5 dagen.

Hoe kan ik trackinginformatie krijgen?

Nadat het pakket is verzonden, wordt de trackinginformatie tegelijkertijd bijgewerkt op de pagina "Mijn bestellingen" .

Waarom is het trackingnummer ongeldig?

Wacht alstublieft geduldig. Het trackingnummer is ongeldig voordat de koerier het pakket scant en de informatie uploadt.

Wat kan ik doen als de levering mislukt?

Neem contact op met de lokale vervoerder en plan opnieuw een levering.

Hoe lang is de garantieperiode?

We bieden een jaar garantie op producten die op onze officiële website worden verkocht.

Kan ik mijn product retourneren?

Lees ons retourbeleid zorgvuldig door voordat u uw product retourneert. Neem contact op met het klantenserviceteam als u nog vragen heeft.

Hoe lang kan ik de terugbetaling ontvangen?

Restitutie wordt binnen 15 werkdagen verrekend. De exacte datum van terugbetaling wordt bepaald door de bank.

Wat kan ik doen als ik de terugbetaling niet heb ontvangen?

Neem eerst contact op met uw bank om te bevestigen of de terugbetaling is voldaan. Neem vervolgens contact met ons op als de bank zegt dat de betaling niet is gelukt.

Hoe kan ik mijn geld terugkrijgen?

Neem contact met ons op en geef de bijbehorende foto's en video's.

Hoe kan ik een kortingscode krijgen?

Let goed op de actie-activiteiten op onze website om een ​​kortingscode te krijgen.

Wat kan ik doen als ik de kortingscode vergeet te gebruiken?

Gebruik de kortingscode bij uw volgende aankoop voordat de code verloopt.

Waarom is mijn kortingscode ongeldig?

Lees het bruikbare productassortiment, de tijd en andere voorschriften van de kortingscode. Neem dan contact met ons op voor meer details.

Kan ik meer dan één kortingscode voor één bestelling gebruiken?

Er kan slechts één kortingscode op één bestelling worden gebruikt.

Wat zijn de geaccepteerde betaalmethoden?

Betalen met PayPal en creditcard wordt geaccepteerd.

Wat kan ik doen als mijn betaling mislukt?

Controleer je netwerkomgeving, betaalmethode en bankinstellingen.

Kan ik dropshipping doen?

Neem contact op met onze agent via b2b@vevor.com

Biedt u groothandelsactiviteiten?

Klik op de knop contacteer ons voor meer informatie.

Hoe kan ik mijn wachtwoord opnieuw instellen?

Wachtwoord kan worden gewijzigd door op 'Wachtwoord bewerken' onder 'Mijn account' te klikken.

Als u uw wachtwoord bent vergeten en niet kunt inloggen, kunt u op de inlogpagina op 'Wachtwoord vergeten' klikken.

Waarom kan ik niet inloggen op mijn account?

Controleer of het account en het wachtwoord correct zijn. Als je nog steeds problemen hebt met inloggen, neem dan contact op met het klantenserviceteam voor meer ondersteuning.

Hoe kan ik mijn e-mailadres wijzigen?

Misschien is het geregistreerde e-mailadres verkeerd gespeld. Het spijt ons dat we het geregistreerde e-mailadres niet voor u kunnen wijzigen, maar we raden u aan om u te registreren met het juiste e-mailadres.

Als u uw e-mailadres in het adresboek wilt wijzigen, volgt u de onderstaande stappen: Mijn account】-Adresboek】





Hoe kan ik mijn account sluiten?

Sorry, je kunt je account niet zelf sluiten.

Als u uw account niet wilt, kunt u contact met ons opnemen om het te verwijderen nadat al uw bestellingen zijn voltooid en coupons zijn opgebruikt.

Hoe kan ik me afmelden?

U kunt onderaan de promotie-e-mail op 'Afmelden' klikken om u af te melden. Of u kunt contact met ons opnemen om u uit te schrijven.

Disclaimer:

Het retourbeleid op de officiële website is alleen van toepassing op bestellingen die op de officiële website zijn geplaatst. We bieden onze klanten een gratis retourbeleid van 30 dagen. Controleer de volgende voorwaarden die van toepassing zijn op de polis:

Voorwaarden die van toepassing zijn op gratis retourneren:

1.Het product kan bij ontvangst niet normaal worden gebruikt.-DOA.

2.We hebben je het verkeerde product gestuurd.

3.Het product dat u ontvangt komt niet overeen met de beschrijvingen.

4.Het product dat u ontvangt is defecte.

Voorwaarden die NIET van toepassing zijn op gratis retourneren:

1. Je wilt het niet langer of leuk vinden.

2. Het product past niet.

3. Het product is te laat aangekomen.

4. Het product ziet er niet authentiek uit.

5. Het product wordt niet geleverd met een gebruikershandleiding.

6. Het product is beschadigd door onnatuurlijke oorzaken.

Hoe retourneer ik het product?

Als het product gratis kan worden geretourneerd, neem dan binnen 30 dagen na ontvangst van het product contact op met het klantenserviceteam om een retourlabel/retouradres te krijgen. Neem opnieuw contact met ons op om een terugbetaling te krijgen nadat het geretourneerde pakket is ondertekend door ons magazijn.

0049-896-282-4112 Maandag t/m vrijdag 09:00 - 17:00 uur, GMT+2