VEVOR NL NL
Selecteer het land/de regio, de taal en de valuta van uw voorkeur om te winkelen.
Leveren aan
Your Address
Hallo, Inloggen
Rekening & Bestelling
Gratis Bezorging 30 Dagen Probleemloos Retourneren 12 Maanden Garantie

Hulp bij veelgestelde vragen

Hallo, hoe kunnen we helpen?

  • Bestellingsproblemen
  • Verzending en bezorging
  • Teruggave & terugbetaling
  • Betaling en aanbiedingen
  • Product & Voorraad
  • Mijn account
  • Waarom heb ik geen bevestigingsmail van de bestelling ontvangen?
    Als je geen bevestigingsmail van je bestelling hebt ontvangen, controleer dan je spamfolder. Stuur een e-mail naar de klantenservice met uw transactie-ID.
  • Kan ik mijn bestelling annuleren?
    Als uw bestelling niet is verzonden, kunt u deze annuleren onder " Mijn bestellingen ". Of u kunt ook contact met ons opnemen voor hulp.
    *Houd er rekening mee dat we bestellingen die al zijn verzonden niet kunnen annuleren.
  • Bestelstatus controleren?
    Uw huidige bestelstatus wordt weergegeven op de pagina Mijn bestellingen en volgen.
  • Hoe schrijf ik een recensie?
    Zodra u uw pakket heeft ontvangen, klikt u op de knop "Schrijf een recensie" op de pagina " Mijn recensies " om een recensie te schrijven.
  • Kan ik het afleveradres wijzigen na betaling?
    Neem contact met ons op om uw adres te wijzigen voordat uw object wordt verzonden.
  • Hoe ontvang ik mijn rekening?
    Neem contact met ons op met uw bestelnummer en factuuradres.
  • Voegt VEVOR btw toe op producten die in Europa worden verkocht?
    Btw is de belasting over de toegevoegde waarde die wordt geheven op goederen die door VEVOR in Europa worden verkocht. Prijzen van door VEVOR verkochte goederen (exclusief korting) zijn inclusief BTW. BTW moet worden berekend volgens de toepasselijke wetgeving en verschillende belastingtarieven in elk land in Europa. Daarom kan het btw-bedrag bij het afrekenen van uw bestelling variëren, afhankelijk van het btw-tarief van het land van bestemming dat op de bestelling van toepassing is. Voor bestellingen die naar andere EU-landen worden verzonden, wordt de btw van het standaardland afgetrokken en wordt het btw-tarief van het land van bestemming toegepast. De definitieve btw wordt weergegeven bij de bevestiging van uw bestelling, samen met het btw-tarief dat overeenkomt met het land van bestemming van het product. Om u een betere winkelervaring te bieden, betaalt VEVOR btw voor deze goederen. Neem voor verdere vragen over btw op bestellingen contact op met support@vevor.nl.
  • Waar wordt het product vandaan verzonden?
    Onze magazijnen bevinden zich in Amerika, Europa en Australië. We zullen prioriteit geven aan de levering van uw pakket vanuit het magazijn dat het dichtst bij u in de buurt is.
  • Hoe lang is de levertijd?
    Na succesvolle betaling, alle bestellingen worden binnen 24 uur verzonden, en de levertijd is 2-5 dagen. (Behalve voor bestellingen die niet op voorraad zijn en afgelegen ontvangstgebieden)
  • Hoe krijg ik trackinginformatie?
    Trackinginformatie wordt bijgewerkt in " Mijn bestellingen " pagina tegelijkertijd nadat het pakket is verzonden.
  • Waarom is het trackingnummer ongeldig?
    Wacht geduldig. Volgnummers zijn pas geldig als de koerier het pakket scant en uploadt de informatie.
  • Wat moet ik doen als de bezorging mislukt?
    Neem contact op met de lokale vervoerder en plan de bezorging opnieuw in.
  • Zijn er inklaringskosten verbonden aan de aankoop van producten op VEVOR?
    Wanneer u bij VEVOR bestelt, bent u er verantwoordelijk voor dat het product rechtmatig naar de bestemming kan worden geïmporteerd. Voor niet-EU-landen kunnen er douanerechten in rekening worden gebracht voor de producten die u koopt.
  • Hoe berekent u de inklaringskosten?
    Importkosten die door de douane van uw verzendbestemming worden opgelegd, variëren afhankelijk van de douanevoorschriften van het land van bestemming. De componenten die een rol spelen bij de berekening van importkosten zijn onder meer: Productcategorie en prijs Verzendkosten en pakketgewicht Inklaringskanaal Importbelastingen zijn gebaseerd op het bedrag van de invoerrechten. Het douanebeleid loopt sterk uiteen, en sommige landen brengen geen importkosten in rekening voor zendingen onder een minimumwaarde. Neem voor meer informatie contact op met het douanekantoor van uw land van bestemming.
  • Hoe lang is de garantieperiode?
    We bieden een jaar garantie op producten die worden verkocht op de officiële VEVOR-website.
  • Kan ik mijn product retourneren?
    Ja, lees ons retourbeleid zorgvuldig door voordat u uw product retourneert. Als u nog vragen heeft, neem dan contact op met de klantenservice.
  • Hoe retourneer ik mijn product?
    Indien het product gratis geretourneerd kan worden, neem dan binnen 30 dagen na ontvangst van het product contact op met de klantenservice voor een retourlabel/retouradres. Neem opnieuw contact met ons op voor een terugbetaling na ondertekening voor het geretourneerde pakket in ons magazijn.
  • Gratis retourneren mogelijk?
    Disclaimer: Het retourbeleid van de officiële website is alleen van toepassing op bestellingen die op de officiële website. We bieden onze klanten een gratis retourbeleid van 30 dagen. Lees de volgende voorwaarden die van toepassing zijn op dit beleid:

    Voorwaarden die van toepassing zijn op gratis retourneren:

    1. Het product kan na ontvangst niet normaal worden gebruikt.

    2. We hebben u het verkeerde product gestuurd.

    3.Het product dat u heeft ontvangen is defect.

    Voorwaarden die niet van toepassing zijn op gratis retourneren:

    1. Je wilt het niet meer of je vindt het niet leuk.

    2. Het product is niet geschikt.

    3. Het product kwam te laat.

    4. Het product wordt niet geleverd met een gebruiksaanwijzing.

    5. Het product is door onnatuurlijke redenen beschadigd.

  • Hoe kan ik een terugbetaling krijgen?
    Neem contact met ons op met bijbehorende foto's en video's.
  • Hoe snel kan ik een terugbetaling ontvangen?
    Restituties worden binnen 15 werkdagen na ontvangst van de geretourneerd artikel. De specifieke datum van de terugbetaling van de overdracht wordt bepaald door de betaalkanaalbank.
  • Wat moet ik doen als ik geen terugbetaling ontvang?
    Neem eerst contact op met uw betalingsbank om te bevestigen dat de terugbetaling heeft plaatsgevonden gewist. Als de bank bevestigt dat de betaling niet is gelukt, neem dan contact met ons op.
  • Hoe kan ik een kortingscode krijgen?
    Let goed op de promotieactiviteiten op onze website om een kortingscode te krijgen.
  • Wat kan ik doen als ik de kortingscode vergeet te gebruiken?
    Gebruik de kortingscode bij uw volgende aankoop voordat de code verloopt.
  • Waarom is mijn kortingscode ongeldig?
    Lees het bruikbare assortiment, de tijd en andere regels van de kortingscode. Neem hierna contact met ons op voor meer informatie.
  • Kan ik meer dan één kortingscode gebruiken voor één bestelling?
    Er kan slechts één kortingscode op één bestelling worden gebruikt.
  • Wat zijn de geaccepteerde betaalmethoden?
    Betalen met PayPal, Klarna en creditcard wordt geaccepteerd.
  • Wat kan ik doen als mijn betaling mislukt?
    Controleer uw netwerkomgeving, betaalmethode en bankinstellingen.
  • Biedt u groothandel?
    Klik op de knop contact met ons op voor meer informatie.
  • Hoe kan ik mijn wachtwoord resetten?

    Het wachtwoord kan worden bewerkt door te klikken op " Wachtwoord bewerken " onder " Mijn account ".

    Als u uw wachtwoord bent vergeten en niet kunt inloggen, kunt u op de inlogpagina klikken op " Uw wachtwoord vergeten ".

  • Waarom kan ik niet inloggen op mijn account?
    Controleer of het account en het wachtwoord correct zijn. Als je nog steeds problemen hebt met inloggen, neem contact op met de klantenservice voor meer ondersteuning.
  • Hoe kan ik mijn e-mailadres wijzigen?
    In het geval dat het geregistreerde e-mailadres verkeerd is gespeld, we kunnen het niet voor u wijzigen, maar we raden u aan de e-mail dubbel te controleren adres voordat u zich registreert. Als u uw e-mailadres in het adresboek wilt wijzigen, volgt u dit de onderstaande stappen: 【 Mijn account 】-【 Adresboek
  • Hoe kan ik mijn account sluiten?
    Sorry, je kunt je account niet zelf sluiten. Als u niet wilt dat uw account wordt verwijderd, kunt u contact met ons opnemen het nadat al uw bestellingen zijn voltooid en coupons zijn opgebruikt.
  • Hoe kan ik me afmelden?
    U kunt klikken op " Afmelden " onderaan de aanbiedingmail om je af te melden. Of u kunt contact met ons opnemen om u af te melden.
TOUGH TOOLS, HALF PRICE